Lefthanded.



Annyeonggg! An Independent High School Girl, My true name is Syue. Yoora is my hangul name :) Fans of Jang Geun Suk & Im Yoona. 14.12 ♀ I'm twinslicious. Want more? Click "about"

facebook twitter tumblr



ILY, Tigers!
Tuesday, November 22, 2011 @ 12:37 AM // [0 letters]
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


hey people. 

tengok tak bola td? okay, pengorbanan aku tengok sampai pukul 11.30pm. 
hahaa. ada bran? actual, aku tengok pun dr first perlawanan msia :)
and aku dpt ilmu jugak tgk bola. baru aku tahu apa itu penalty. selama niy
xtahu bha :P 

Yang best sekarang nak cerita, malaysia menang siottt. so, tak sia-ii aku 
tidur lewat. hekhek. memang susah gila kot td nak menang. lepas tambahan
masa \dua kali/ ada pulak penalty. << betul ke ejaan? kesah pulakk!!
and sebelum ni aku ada dengan pemain bola sepak muda, umur 17.
siapa kah? rupa rupanya nama dy Nazmi Faiz Mansor! yeahh, 
suka gila rambut dy! :D and aku bru tahu bola ni hnye untuk 23 tahun ke
bawah. patut lah pnggil harimau muda xD 

by the way, dy tak ambik SPM. ish ish. acano? and, thanks to baddrol, 
fakri, mahali, fadhli, fandi and all harimau muda teams! :DD 
I LOVE YOUUUUU HARIMAU MUDAA !

dpt satu emas jew wehh :) hikhok. 

-padan muka siapa suruh edit gmbr bendera msia and mcm-ii. acano dah kalah?!-
← NEWER
OLDER →