Lefthanded.



Annyeonggg! An Independent High School Girl, My true name is Syue. Yoora is my hangul name :) Fans of Jang Geun Suk & Im Yoona. 14.12 ♀ I'm twinslicious. Want more? Click "about"

facebook twitter tumblr



Pretty Lady 1 :D
Sunday, December 4, 2011 @ 10:03 AM // [0 letters]
pالسلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Di sebuah Cafe. Qaishara berjumpa dengan Annie setelah 2 minggu tidak berjumpa.


Qaishara : Hey Annie. *ujarnya sebaik sahaja Annie datang berhampiran dengan mejanya*
Annie : Hey Shara. Wow, gorgeous gila kau. Yelah, sejak balik dari korea tu kan kau banyak peminat. *katanya lalu duduk dikerusi berhadapan dengan Qaishara*



Qaishara berkawan dengan Annie sejak dari bangku persekolahan. Walaupun Qaishara
sudah menjadi model, dia tidak pernah melupakan sahabatnya itu.

Qaishara : Mana ada. Aku datang korea hanya untuk photoshoot eh.
Oh yeah, cantik baju kau Annie. Siap ada 'I'm nerd and I know it.' Mana dapat?
Annie : Yelah aku tahu. Baju aku tak secantik baju kau. Baju kau ada tulis
'Im pretty babe' aku? 'Im nerd and I know it' . 

Qaishara : Hey, relex lah. Aku main main je. Weh, kau tahu semalam
aku jumpa budak gedik tu. *sambil membulatkan mata*
Annie : Budak gedik? Siapa pulak ni?

Qaishara : Aduh kau ni, blur lah. Si Farisha tu lah.
Annie : Ohh. Farisha.. kalau kau jumpa dia, apa kena dengan aku.

Qaishara : Stress pulak aku kawan dengan kau ni. Kau ingat tak perancangan kita dulu?
Untuk kenakan Farisha. Eh babe, baru 2 minggu aku pergi korea kau dah lupa?
Annie : Perancangan? 

Flashback**

*Di rumah sewa mereka. 

Qaishara datang dari belakang. Annie sedang duduk di kerusi sambil menonton TV.

Qaishara : Hari itu aku jumpa Farisha. *lalu duduk di sebelah Annie*
Annie : *diam*
Qaishara : Kau tak rasa ke nak balas dendam kat dia? Dulu dia pernah
malu kan kau depan semua orang kan?
Annie : Aku juga yang salah. Aku yang tumpahkan minuman aku kat dia.

Qaishara : Annie. Try kau buka sikit minda kau. Kau just tumpah kan minuman dia.
Tersplash sikit je kat baju dia bukan banyak pun. Lagi pun tu dekat dalam bilik kot.
Takde orang nampak. 

Annie : Jadi?
Qaishara : Annie.. annie. Blur betul lah kau ni. Aku ingat, aku nak balas
dendam kat dia. Dia bukan malukan kau sorang tau. Dia malu kan aku sekali. 

Annie : Kau nak malukan dia balik?
Qaishara : Yes. Itu impian aku dari dulu. 

Annie : Bagus juga cadang kau tu Shara. Tapi, tak rasa kejam ke?
Qaishara : Dulu tu, dia malukan kau depan orang lain ada dia rasa kejam ke tak?
Takdekan? 

Annie menggelengkan kepala. 

Qaishara : So, time birthday party aku nanti. Aku nak ajak dia.
Then aku nak kenakan dia! Sedap tu weh.
Annie : Boleh jugak. Kau nak kenakan dia apa?

Qaishara : Kita campak cake, telur, tepung kat muka dia time dia masuk.
Annie : Wow. Awesome.

Qaishara : Kan?


Bersambung. -___-

Labels:

← NEWER
OLDER →